    From: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: windykator-jakie uprawnienia:-)
    Date: Tue, 7 Jan 2003 21:08:32 +0100

    | Nie mam za wiele do ucięcia ale jesli wyrostek robaczkowy Cię zadowoli to
    | służę uprzejmie:-))

    E tam! Nie liczy się. Wyrostek, to można wyciąć a nie odciąć.

    | Nie odpisal im nigdy w zyciu:-))

    A co, pisać nie umie? A jak Ci o tym nie powiedział?

    | Pierwsze wezwanie, drugie wezwanie, wezwanie ostateczne i
    przedsądówka:-)))
    | Radosna korespondencja:-)))

    No to akurat w sumie wyszedł im prawie koszt poleconego za zwrotnym
    poświadczeniem odbioru. Już po pierwszym razie wiedzieliby, że gość tutaj
    nie mieszka. Przedsądówka też zwykłym listem? Genialne. No to chyba będą
    wzywać na świadka listonosza, że to nosił.

    | Pewnie się bali, ze jak wysylają zwyklym to nie dochodzi:-))))) Ale nie
    | wpadli na to, aby wyslać jeden ale polecony:-))

    Mnie sie raczej wydaje, że zastosowali prawo Marphe'go: "Każda bzdura
    powtórzona wystarczająco wiele razy staje się prawdą". Za mało razy
    powtórzyli jeszcze. Oczekuj kolejnych pism.

    | No tak, to dodatkowo komplikuje sprawę:-)))

    Bardziej, niz sądzisz. A jak oni go pozwą? Co wpiszą w pozew. Adres dla
    korespodencji?

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3