  • Data: 2008-11-06 21:28:42
    Temat: Re: windykacja poprzez komornika
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Malinowski pisze:

    > Z akcentem na - rozważ. Udziały w spółce z o.o. (czy jakiejkolwiek
    > innej) są warte tylko i wyłącznie tyle ile ktoś będzie chciał za nie
    > zapłacić czyli np. 0.00zł. Poza tym spółka może upaść.

    Tak, masz rację, jest sens zajmować, jeśli udziały są jednak coś warte.

    Tak przy okazji mam pytanie: jeśli ktoś do kapitału spółki wniósł
    jakiś majątek, np. samochód, a następnie samochodu się wyzbył -
    pozostawiając go jednak na papierze jako kapitał - to co grozi
    prezesowi/udziałowcowi?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz