  • Data: 2004-11-17 09:39:00
    Temat: Re: windykacja długu
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Nov 2004 10:19:46 +0100, dwaka <b...@i...pl> napisał:

    > Bank sprzeda? moje zad?u?enie f-mie windykacyjnej KRUK. Przys?ali pismo
    > wyznaczaj?ce termin sp?aty ( parodniowy ) po czym skieruj? spraw? do
    > s?du.
    > Mo?e kto? ma do?wiadczenia z KRUKIEM, czy jest szansa na negocjacje
    > odno?nie kwoty sp?aty ( czy co? odpuszcz? ) i terminu je?eli si?
    > zobowi??e
    > uregulowa? d?ug w ci?gu np. 2 miesi?cy.
    > pozdrawiam dwaKa

    zajrzyj do archiwum grupy. Pismami od Kruka podpala się w kominku.
    Z tym kierowaniem spraw do sądu to w większości przypadków kompletna
    bzdura. Spędziłem kilka miesięcy w wydziale grodzkim cywilnym i nie
    przypominam sobie ani jednej sprawy od "kruka". Raz na jakiś czas mignęło
    coś od P.R.E.S.C.O.. Takie firmy działają metodą na zastraszenie, będą
    przesyłac wezwania ostateczne, wzory pozwu, straszyć ksosztami, w drodze
    wyjątku przedłużac termin i rezygnować z cześci odsetek, nawet kartkę
    świąteczną przyślą...

    --
    Falkenstein