eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowideoradar - wykroczenie drogowe - sąd grodzki - proszę o podpowiedź › Re: wideoradar - wykroczenie drogowe - sąd grodzki - proszę o podpowiedź
  • Data: 2006-06-27 10:23:22
    Temat: Re: wideoradar - wykroczenie drogowe - sąd grodzki - proszę o podpowiedź
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ten manewr jako wymuszony i uzasadniony ( ojciec nie chcąc doprowadzić do
    > kolizji ratował się odbiciem na lewo, a skoro był na nieprzynależnym pasie,
    > to miał obowiązek czym prędzej go opuścić! Może znajdzie się jeszcze
    > świadek..., to byłoby super)

    Niektórzy to potrafią wymyśleć durne wytłumaczenie. Za takie durne
    wymysły powinni dawać podwójną kary.

    Ja słyszałem takie" Proszę sądu jade sobie drogą, a tutaj przede mną
    jedzie samochód z prędkością 60 km/h. Jedzie tak i jedzie a ja za nim,
    ale w pewnej chili pomyślałem sobie że to niebezpieczne, bo nóż zahamuje
    i będzie bum, więc postanowiłem uniknąć niebezpieczeństwa,
    przyspieszyłem i wyprzedziłem go, a że to było ograniczenie prędkości do
    60 km/h na godzine i powódja ciągła to nic. To był stan wyżej konieczności."

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam