  • Data: 2006-09-01 05:15:25
    Temat: Re: wgląd do księgi wieczystej
    Od: "Aśka" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do KW nie. Jawność jest podstawą ich funkcjonowania. Warto jednak
    > zadzwonić,
    > bo mozesz trafić na ten dzień gdy sekretariat pracuje od 9 do 11.

    Pan w urzędzie powiedział tej osobie że do ksiegi wieczystej ma wgląd tylko
    ten kto ma akt własności,
    wiem że to nie jest prawdą, sama też nie posiadam aktu własności, właśnie po
    to chcę zajrzeć do ksiegi wieczystej zeby sprawdzić kto ewentualnie jest
    właścicielem
    - ale czy jest jakiś zapis prawny który to reguluje (kto moze obejrzeć
    księgę) bo co będzie jak dalej będzie się upierał przy swoim?
    Wyszukałam jakiś zapis (prawy chyba) że prawo wglądu ma każdy
    zainteresowany. Czy to słowo "zainteresowany" nie jest jakąś pułapką, np Pan
    mi powie że zainteresowany to ten kto ma jakiś interes prawny itp jakieś
    bzdury i skończy wywód na tym że tylko ten kto ma akt własności?

    Dziekuję wszystkim za podpowiedzi,

    pozdrawiam
    Joanna Bilska