  • Data: 2007-11-28 10:24:22
    Temat: Re: wezwanie o zapłatę za fakturę z 2005
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Kurka - ale wielokrotnie na grupie - tak mi sie cos przypomina - przewijało
    > się że za rachunki np. tepsie, czynszu - okres przedawnienia wynosi 3 lata

    A ja wiele razy na grupach widziałem dyskusje, że właściwie to nie
    wiadomo, czy rachunki TP przedawniają się po 2, czy po 3 latach. Ktoś
    nawet napisał, że w sądzie apelacyjnym [takim a takim] sędziowie
    zasądzają 2 lata, a w innym sądzie apelacyjnym - 3 lata.

    > - a za np. nie zapłacenie budowlańcom którzy robili remont mieszkania -
    > tylko dwa lata okresu przedawnienia. Ale później poszukam takich postów -
    > chyba że mi się pokićkało cosik ;)

    No jeśli by nie znaleźć żadnego przepisu szczegółowego to IMHO będzie
    to 3 lata.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz