  • Data: 2008-11-14 21:48:21
    Temat: Re: wezwanie do sądu a zwrot kosztów podróży
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14.11.2008 piotrliwszic <p...@g...com> napisał/a:
    > usprawiedliwieniem do pracy jest wezwanie, które dostałeś
    > możesz będąc w sekretariacie poprosić o potwierdzenie stawiennictwa i
    > wtedy na tym wezwaniu
    > pracownik sekretariatu dopisze, że się faktycznie stawiłeś

    No wlasnie, a jak sie to ma do prowadzenia dzialanosci gospodarczej?
    Zalozmy, ze mam sklep. Jestem wezwany jako swiadek na drugi koniec Polski.
    Sklep przez caly dzien jest zamkniety, totez trace sredni dzienny
    przychod.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *