eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowejście na budowę mojego domu - czy konieczna zgoda developera? › Re: wejście na budowę mojego domu - czy konieczna zgoda developera?
    From: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wejście na budowę mojego domu - czy konieczna zgoda developera?
    Date: Tue, 4 Dec 2007 11:00:09 +0100

    Yes dość niespodziewanie napisał(a):
    > Podsumowując - widzę jednoznacznośc opinii więc pewnie jest jak
    > mówicie. Problem z kontrolą przy odbiorze jest taki, że tego drewna
    > już nie widzisz i nie możesz stwierdzic czy jego wilgotnośc jest ok
    > :(. Gwarancja na 3 lata (max) a po 5 latach - wymiana dachu bo robaki
    > zjadły i wilgoc wyłazi. No ale cóz - to taki standard w naszym
    > budownictwie.

    Jeżeli naprawdę boisz sie takiej sytuacji, to osobiście rozwazyłbym wniosek
    do sądu o zabezpieczenie dowodu w trybie art 310 - 315 k.p.c typowy właśnie
    przy tzw robotach zanikających w budwonictwie.
    To, cp napisałeś o jakosci drewna powinno wystarczyc, jako uzasadnienie.

    --
    Bo jakbys czytal od przodu to bylby to najzwyklejszy pamietnik a tak
    blog. To teraz taka moda. Piszesz od urodzenia do dzisiaj to zyciorys,