  • Data: 2003-10-19 15:11:03
    Temat: Re: wchodzenie na wyklady nie bedac studentem
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-10-19 13:20 koczkodan napisał(a):

    >Nie jestem studentem, a chciałbym zobaczyć jak jest na różnych
    >uczelniach.
    >Czy mogę sobie tak wejść na jakiś wykład na którym nie sprawdzają
    >obecności?
    >czy jest to w jakiś sposób łamanie prawa, coś mi grozi poza ewentualnym
    >wyrzuceniem z budynku?
    >Nie mam zamiaru przeszkadzać.

    _Chyba_ nie można, o ile nie ma oznaczenia "wstęp wolny" czy coś
    takiego, w końcu uczelnia płaci za salę, za wykładowcę itp. Niemniej,
    sądzę, że jeśli pójdziesz przed wykładem do prowadzącego i poprosisz, na
    pewno się zgodzi (to w końcu jakiś wyraz uznania dla jego pracy).
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)