  • Data: 2004-07-05 08:31:05
    Temat: Re: waznosc umowy
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ccasjr$aqu$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "PMem" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Pytający stwierdził, że żadnych badań przed podpinaniem umowy ni było. Jak
    > rozumiem po ich przeprowadzeniu okazało się, ze uprawiać danego sportu nie
    > może. Tak więc moim zdaniem można moim założyć, że jest niemożność
    > "pierwotna".

    a ja z uporem wracam do SOP#1
    w tak specyficznej dyscyplinie jak sporty walki,
    kwestie zdrowia sportowca i "bezpieczeństwa prawnego" klubu
    są dość istotne. Myślę, że w umowie jest napisane coś-niecoś
    o sprawach zdrowotnych i pewnie o stosownych badaniach.
    Po za tym każdy klub ma swój regulamin i inne przepisy wewnętrzne,
    a, umowa może się do nich odwoływać.

    pozdr
    Traaq