    From: "Anna Porażka" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wariacki pomysl dla studentów prawa
    Date: Wed, 12 Feb 2003 10:57:29 +0100

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > : Jeśli zechcecie rozszerzyć swoja działalność na inne obszary prawa to
    > : chętnie wydrukuje takie legitymacje gratis.
    >
    > ale to chyba tylko prawa konsumentów wchodziłyby w grę,
    > niestety kpc ie daje zbyt dużych możliwości zastępstwa procesowego
    > nie-adwokatom i radcom, a trudno żenić się z każdą klientką :-)

    OOOOO bardzo ciekawy pomysł a bez legitymacji pomoglibyście mojej
    kolezance?????????

    Porzucił ja mąz po dwóch miesiącach mieszkania razem bo okazal sie
    "podlecem" do ostatniej potegi. Jego mamusia jest psychiczna i zrobiła mu
    błoto z mózgu i facet jest nie do odratowania. Kumpela ma małą córeczke ale
    nie pracuje i ciagnie na ostatnim wydechu a facet ja wykańcza psychicznie.
    Rodzice kombinują jakąs kase na adwokata ale zycie zyciem cięzko jest.
    Adwokatka powiedziała jej, że najlepiej to żeby na wszystko się zgodziła co
    chce jej mąż ??????!!!!!!! K...... jak ktos nie ma kasy to go traktują jak
    szmatę. Dziewczyna się zawzieła i nie odpuści, ale szukamy teraz w różnych
    miejscach pomocy. To może zamiast gdybania o legitymacjach moze jakies

    Jeżeli kogos rusza doradztwo to ma pierwsza chętną do doradzania.

    pozdrawiam

    Ania