  • Data: 2007-09-19 14:58:11
    Temat: Re: uzywanie slowa "oficjalne, oficjalna" ad strona miasta
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1190144782.177309.86240@k79g2000hse.googlegroup
    s.com...

    >Chodzi mi o kontekst taki, iz od jakiegos czasu bylo glosno o
    >rejestracje stron internetowych jako czasopismo stad poszedlem do sadu
    >rejonowego i zarejestrowalem strone i teraz chce na przyklad napisac
    >"Oficjalna strona miasta" w sensie "zarejestrowana w sadzie,
    >oficjalnie zalegalizowana jako strona czasopismo

    To napisz "Zalegalizowana strona miasta"...

    >Do tego w stopce moglbym napisac "strona nie jest strona urzedu
    >miasta"
    >Co sadzicie?

    Ze nie masz problemów i na sile ich szukasz. Sformulowanie "oficjalna
    strona..." jest powszechnie rozumiane jako okreslenie strony www przez
    kogos (cos) firmowanej lub zatwierdzonej. IMHO uzywajac okreslenia
    "oficjalna" narazasz sie na zarzut, ze podszywasz sie pod strone firmowana
    przez urzad zarzadzajacy miastem. W zaleznosci od tego co zamieszczasz na
    tej stronie, kaliber i rodzaj zarzutów moze byc rózny.
    Jezeli chcesz w ten sposób osiagnac wieksza "ogladalnosc" strony, a tutaj
    szukasz argumentów, które mialyby Cie w przyszlosci uchronic od klopotów, to
    IMO bardzo glupi pomysl

    Pozdrawiam
    Czabu