eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouznanie gwarancji › Re: uznanie gwarancji
  • Data: 2005-11-04 13:18:40
    Temat: Re: uznanie gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <g269yhm48f5g$.dlg@boncki.wolin.pl>, Daniel Jakubowski wrote:
    > Marcin Debowski napisal(a):
    >>>>> Zgodnie z prawem, sprzedawca jest zobowiązany poinformować klienta w
    >>>>> przeciągu 14 dni, jeśli reklamacja nie została uznana. Reklamowany jest
    >>>> Mylisz gwarancję z niezgodnością towaru z umową.
    >>> Nie rozumiem... co tu ma do rzeczy niezgodność towaru z umową ? Klient kupił
    >> 14 dni (te zgodne z prawem) dotyczy jak Ci napisano niezgodności z umową,
    >> nie gwarancji. Wysil się i przejrzyj archiwum.
    > Ups... przepraszam, faktycznie, źle zrozumiałem pomoce naukowe które
    > czytałem :)
    > W takim razie, sprzedawca ma obowiązek powiadomienia klienta, że producent
    > dostarczył już reklamowaną rzecz na gwarancji ? I ewentualnie powiadomić czy
    > uznano reklamację ? Czy klient sam musi się dopytywać ?

    Oj ale dlaczego aż tak nie chce Ci sie poszukać po tym archiwum? :) Jeśli
    to reklamacja z tytułu gwarancji to uprawnienia kupującego reguluje
    dokument gwarancyjny a ten może być dosyć dowolny. Jeśli reklamacja z tyt.
    niezgodności to powinieneś w ciągu 14 dni powiadomić kupującego o tym czy
    ją odrzucasz czy też akceptujesz (przyjmując że to konsument, nie firma).

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1