  • Data: 2018-12-15 00:41:13
    Temat: Re: uzasadnione podejrzenie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Chodzi o to, że wcześniej było "trzymamy linię" aż do dymisji
    > zielińskiego, a potem się okazało, że ze wszystkich postulatów ważna
    > jest tylko kasa i emerytura. To nie był żaden protest o godność
    > policjanta, bo że są kulsonami to już ustalono, a po prostu negocjacja
    > ceny. Wprost było o tym, że jak nie dostaną kasiorki, to pozwolą

    Ale tak to chyba działa i w innych grupach społecznych. Kasa i
    stabilizacja socjalna spycha na dalszy plan inne tematy. nie potrafię
    konkretniej ocenić bo nie czytam tego forum.

    > naziołkom na rozpierdol stolicy, spora częśc deklarowała zakup piwa i
    > czipsów i ogladanie tego spektaklu na swoim lewym L4.

    Spora część na forum. Ile w rzeczywistości nie wiemy. Ale pewnie prawdą
    jest, że przeciętny przedstawiciel grupy zawodowej od której spodziewa
    się co bardziej ambitnego etosu, nie odbiega w żaden istotny sposób od
    przeciętnej krajowej.

    > Akutar to trochę bez sensu, gdyż KOD się mocna skompromitował w osobie

    No wiadomo, ale kiedyś tak nie było. Chodzi o przykład.

    > swojego (byłego już) szefa. Ale jak już są tacy do przodu ze swoimi L4
    > to mogli je brać na miesięcznice itp. Z tym, że po prostu im to tak
    > naprawdę mocno nie przeszkadza - za przeproszeniem najeli się na psy to
    > szczekają. Negocjowali tylko cenę. Dlatego nie bardzo rozumiem czemu
    > miałbym ich otaczać jakimś specjalnym szacunkiem. Co i raz widać, że są
    > zwykłymi kulsonami politycznymi, i co gorsza nie spotyka się to z żadnym
    > potępieniem ze strony środowiska. Ba, często środowisko ich broni mimo
    > oczywistości sprawy.

    Pewnie nie zwisa, ale pewnie nie zwisa na tyle, że się nie wychylą. Albo
    im się nie chce. Tak jak większość. Święty spokój zawsze jest w cenie.
    My przynajmniej (na ogół) niczym istotnym (jeszcze) nie ryzykujemy
    krytykując pis.

    Czemu środowisko broni w sprawach watpliwych to do konca nie wiem. Może
    podobny syndrom jaki występuje np. w kk. Sam ich trochę bronie, bo widzę
    po prostu więcej niż jedną odpowiedź i w moim odbiorze sa te odpowiedzi
    równoważne. Jakbym był policjantem, to poza bardzo oczywistymi sprawami
    bym się nt konkretnych przypadków nie wypowiadał, a i pewnie w tych
    oczywistych bym milczał (o ile sprawę znałbym wyłącznie medialnie).

    --
    Marcin