  • Data: 2018-12-12 17:22:39
    Temat: Re: uzasadnione podejrzenie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest jakiś przepis, że muszę zajmować stanowisko w każdej sprawie?

    Nie musisz. Aczkolwiek chętnie poznałbym (pewnie nie tylko ja) twoje
    zdanie.

    Swoją szosą nie przeszkadza wam, że zrobiono z was kulsonów? Wyglada na
    to, że nie specjalnie i liczy się tylko kasa i wcześniejsza emerytura, a
    swoich przemyśleń nie ma u was żadnych. Taka refleksja mnie naszła jak
    czytałem ifp - może kilkanaście postów na to jak z waszej służby robi
    się szmatę w wątku 50 stron o kasie i emertyurach (tym o trzymaniu
    linii). Przykro się robiło jak to się czytało.

    Shrek