    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uwaga na system ratalny GE Money Bank
    Date: Thu, 26 Feb 2009 15:52:08 -0600

    mariuszmo wrote:
    > zresztą konsolidacja umów - nie bierzesz karty nie dostajesz kredytu-
    > też jest chyba zabroniona klauzulą , choć to muszę jeszcze doczytać i
    > sprawdzić,

    Coś mi się widzi, że tam jest oddzielny ptaszek do zahaczenia jak chcesz
    kartę.
    A jeśli nawet nie, to co za problem. Wzór odstąpienia od umowy karty jest.
    Było wypełnić i wysłać.
    Instrukcja kiedy to zrobić też zapewne jest.

    > Każdy naciaga rzeczywistość jak się mu podoba, pusta dyskusja,
    > czekaj aż Ciebie też dopadną niekoniecznie banki, wystarczy, że kupisz
    > produkt na którym się nie znasz, bo to nie Twoja branża i wcisną ci kit,
    > ciekawe jak będziesz krzyczał na tematycznych forach.

    Nie będę. Widziały gały co brały. Po prostu zrezygnuję jeśli przestanie
    mi odpowiadać.
    Tobie też tak radzę, skoro uważasz, że ci warunki nie odpowiadają.

    > może ja jestem sierota ale przynajniej nie jestem na usługach banku, bo
    > jak mi sie wydaje nie bronisz ich bezinteresownie,
    > ciekawe ile Ci płacą?

    Och, widzę, że ci się argumenty skończyły.
    Nie nie płacą mi. Po prostu nie stoje na skrzyżowaniu i nie płaczę, że
    się zgubiłem.

    > Równie dobrze możemy przenieść dyskusję na inny temat, w którym Ty nie
    > jesteś specjalistą, wtedy ja się pośmieje.

    To po cholerę podpisujesz jakieś dokumenty jak nie rozumiesz co tam jest
    napisane.

    > Tak na marginesie dlaczego nie wypowiesz się w sprawie tego, czy bank
    > ten stosuje zabronione przez UOKiK zapisy w umowie
    > a jeśli nie stosuje to uzasadnij , jakoś akurat pomijasz te kwestie.

    Bo nigdy sie o to nie pytałeś.

    > Tak się składa, że to wzglednie cywilizowany kraj, umowa nie jest
    > święta, istnieją jeszcze nadrzędne zapisy nad umowami, jak myślisz
    > dlaczego poruszyłem temat afryki?

    Tak, powinni wprowadzić ustawowy zakaz zawierania umów z osobami, które
    nie wiedzą co podpisują, a potem jęczą w niebogłosy,
    że zostali oszukali.
    Jak dla mnie koniec dyskusji, bo się temat wyczerpał, a na twój temat
    nie mam ochoty więcej dyskutaować.