    From: "mariuszmo" <k...@n...spamowi.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uwaga na system ratalny GE Money Bank
    Date: Thu, 26 Feb 2009 22:31:22 +0100

    > To nie wynika z z działania AIG Banku tylko z ustawy.
    > W twojej umowie, też tak jest napisane, a nawet miałeś wzór odstąpienia od
    > umowy, tylko, że nie raczyłeś tego przyczytać.

    tak oczywiście, konsolidacja umów, jest wzór odstąpienia wyłacznzie od karty
    kredytowej,
    zresztą konsolidacja umów - nie bierzesz karty nie dostajesz kredytu- też
    jest chyba zabroniona klauzulą , choć to muszę jeszcze doczytać i sprawdzić,
    Każdy naciaga rzeczywistość jak się mu podoba, pusta dyskusja,
    czekaj aż Ciebie też dopadną niekoniecznie banki, wystarczy, że kupisz
    produkt na którym się nie znasz, bo to nie Twoja branża i wcisną ci kit,
    ciekawe jak będziesz krzyczał na tematycznych forach.

    może ja jestem sierota ale przynajniej nie jestem na usługach banku, bo jak
    mi sie wydaje nie bronisz ich bezinteresownie,
    ciekawe ile Ci płacą?
    Równie dobrze możemy przenieść dyskusję na inny temat, w którym Ty nie
    jesteś specjalistą, wtedy ja się pośmieje.

    Tak na marginesie dlaczego nie wypowiesz się w sprawie tego, czy bank ten
    stosuje zabronione przez UOKiK zapisy w umowie
    a jeśli nie stosuje to uzasadnij , jakoś akurat pomijasz te kwestie.
    Tak się składa, że to wzglednie cywilizowany kraj, umowa nie jest święta,
    istnieją jeszcze nadrzędne zapisy nad umowami, jak myślisz dlaczego
    poruszyłem temat afryki?