    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uwaga na system ratalny GE Money Bank
    Date: Thu, 26 Feb 2009 14:38:59 -0600

    mariuszmo wrote:
    > Nie sprowadzajmy, życia do absurdu kiedy bedą nami rządzić banki,

    Straszne. Czy w konstytucji jest nakaz brania kredytów.
    Nie stać cię to nie masz i już.

    > Do osób które tak głośno krzyczą, że należy dokładnie czytać umowy
    > kredytowe, które się podpisuje to oczywiście mają rację i zgadzam się w
    > tym w 100% tylko właśnie ludzie (w tym ja) popełniają błąd biorąc
    > znikome "nieopocentowane" kredyty jak mój na smieszną kwotę przy zakupie
    > niedrogich przedmiotów na raty (bo są "nieprocentowane").

    Są. Mam pare rzeczy an nieoprocentowane raty. Wziąłem je tylko dlatego,
    że były nieoprocentowane. Nie widze powodu, zeby placic od razu skoro
    nie musze. I nie widze powodu placic odsetek. Wowczas albo płacę od razu
    albo nie kupuję jak mnie nie stać.

    > Teraz kiedy się nad tym zastanowiłem rozumiem jak działa system takich
    > "banków" i dlaczego jest to tak zorganizowane aby był tłok przy
    > podpisywaniu umowy i klient podpisywał ją pod presją nie mając czasu i
    > warunków na dokładną analizę bo za nim czeka kolejka która tylko się
    > modli aby już skończył.

    Nikt ci nie kazał tego podpisywać.
    Mogłeś wziąć do domu i przyjść na nastepny dzien.

    > Nad opracowaniem zasad zapewne pracował sztab ludzi aby złapać jak
    > najwięcej "jeleni" w tym mnie, tak jestem jeleniem :)
    > Nie wspominam już o tym, że podczas pytań przy podpisywaniu umowy
    > obsługa delikatnie mówiąc lubi mijać się z prawdą.

    Czytaj a nie słuchaj.
    Po za tym, ciekawe gdzie sie minęli z prawdą. Pewnie znowu nie potrafisz
    tego wykazać.

    > Znów przytoczę pozytywny przykład AIG Banku, poszedłem kiedyś do nich po
    > pożyczkę i umowę skończylem czytać kiedy przeczytalem zdanie, że w
    > przeciągu kilku (nie pamietam ilu) dni mogę od niej odstąpić bez
    > jakiejkolwiek konsekwencji. Nie ma tłoku, nie ma stresu, nie ma presji,
    > podpisuje się i wieczorem w domu można dokładnie przeczytać i podjąć
    > ostateczną decyzję.

    To nie wynika z z działania AIG Banku tylko z ustawy.
    W twojej umowie, też tak jest napisane, a nawet miałeś wzór odstąpienia
    od umowy, tylko, że nie raczyłeś tego przyczytać.

    [ciach reszta, bo szkoda czasu]

    jednym zdaniem.

    jesteś sierota, która się pieni żeby ukryć swoje nieudacznictwo bo sie
    nie potrafi do tego przyznać.