eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoutrata wartosci pojazdu z tytulu szkody (PZU)Re: utrata wartosci pojazdu z tytulu szkody (PZU)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.task.gda.pl!news.di
    alog.net.pl!not-for-mail
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: utrata wartosci pojazdu z tytulu szkody (PZU)
    Date: Tue, 30 Mar 2010 18:34:08 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 21
    Message-ID: <hot9af$56k$1@news.dialog.net.pl>
    References: <hoqqrm$avt$1@news.onet.pl> <hoqu6n$u6n$1@news.dialog.net.pl>
    <hor5bh$kve$1@inews.gazeta.pl> <4bb1a766$1@news.home.net.pl>
    <hosa0g$1o9$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hosiql$r1f$1@news.onet.pl> <4bb1d5cd$1@news.home.net.pl>
    <hosuoc$t4s$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.9.145.117
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1269966991 5332 78.9.145.117 (30 Mar 2010 16:36:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Mar 2010 16:36:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:634224
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości news:hosuoc$t4s$1@news.onet.pl Ariusz
    <a...@p...onet.pl> pisze:

    > Jak są drzwi uszkodzone to i z pewnością zawiasy mogły ucierpieć, to że
    > nie widać nie znaczy, że tak nie jest. Zawsze przy okazji nawet drobnej
    > kolizji może dojść do "obrażeń wewnętrznych", które wyjdą dopiero po
    > czasie.
    To nawet nie o to chodzi. Elementy nadwozia w fanryce malowane są przez
    komputerowo sterowane automaty.
    Jest to bardzo równa powłoka lakiernicza, Istnieją fabryczne normy dotyczące
    tej grubości w poszczególnych obszarach bryły nadwozia.
    Lakiernik nawet malując fabrycznie nowy, oryginalny element (z fabrycznym
    zabezpieczeniem antykorozyjnym) tak równo powłoki nie położy, bo robi to
    ręcznie. Wykrycie naprawy, a więc zmniejszenie wartości z powodu uszkodzenia
    jest banalne do wykonania prostym czujnikiem grubości lakieru.
    Kupując tak młode uzywane auto tylko naiwniak nie przeprowadzi takiej
    kontroli.

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1