    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: utrata wartosci pojazdu z tytulu szkody (PZU)
    Date: Tue, 30 Mar 2010 15:35:39 +0200

    Andrzej Lawa pisze:

    > Zależy - jaka kolizja i co wymienione.
    >
    > Przykład: rozwalone drzwi i nic innego. Wstawione nowe drzwi. Biorę ten
    > z nowszymi drzwiami :D

    Chyba mieszkasz nie w Polsce - widziałeś kiedyś idealną naprawę?
    Bo ja niestety nie widziałem.
    Jak są drzwi uszkodzone to i z pewnością zawiasy mogły ucierpieć, to że
    nie widać nie znaczy, że tak nie jest. Zawsze przy okazji nawet drobnej
    kolizji może dojść do "obrażeń wewnętrznych", które wyjdą dopiero po czasie.

    Jakoś nie chce mi się wierzyć, że będziesz wolał zamiast bezwypadkowego
    samochodu taki po wypadku. No chyba, że samochód stary i nowe drzwi nie
    mają śladu rdzy a stare się sypią ale chodzi o samochód nowy (7 miesięcy)

    Ariusz