  • Data: 2010-09-17 07:35:42
    Temat: Re: utrata prawa do wykonywania zawodu programisty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Sep 2010, kogutek wrote:

> [...]

    [BTW: pobugiłem się w obrazie cytowania, ale nie wnikam czyja to "zasługa"]

    > Źle tłumaczysz i zły przykład. Może sobie nalać paliwo z innym VATem, tylko nie
    > wolno tego robić.

    Przyjęto.

    > I jak złapią to kara jest nie za to ze nalał
    > tylko że robił coś czego nie było wolno robić.

    Czyli za to że nalał. (Tak, kara jest ZA TO - za "zmianę przeznaczenia",
    nie za "zużycie", bo to "przeznaczenie" jest opodatkowane)

    Ustal może sam ze sobą czy polemizujesz czy się zgadzasz, bo trudno się
    czyta.

    pzdr, Gotfryd