    From: leon <l...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: utracone dane na dysku
    Date: Tue, 16 Sep 2008 19:22:15 +0200

    Dnia 16-09-2008 o 00:07:00 tg <a...@b...cpl> napisał(a):

    > oni nic nie maja
    > gwarancja jest ich oferta (nieobowiazkowa) dla ciebie
    > jezeli pisze tam ze dane na dysku to twoja broszka to jezeli
    > zajdzie taka potrzeba formatuja go, wymieniaja itp., itd.
    > a ty mozesz sobie co najwyzej pomarudzic

    ja tego nie porawfie zrozumiec gdzie do wymiany
    wiatraczka procka jest potrzebna wymiana pyty i renstalka systemu?

    > oni oferuja ci ze na takich a nie innych zasadach naprawia ci
    > laptopa przez taki a nie inny czas, jak ci sie nie podoba to z gwarancji
    > nie korzystasz...

    wyjasnij mi, ktory to serwis bierze sobie dodatkowe koszty w postaci
    dodatkowej pracy i wymiany elementow ktore nie zglaszano ze sa wadliwe?
    taki serwis szybko by zbankrutwal jakby wymial dobre elementy

    leon