  • Data: 2012-01-03 22:17:26
    Temat: Re: ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-03 20:10, rg pisze:

    > http://www.babyboom.pl/forum/samotni-rodzice-f32/

    dziekuje, ja wiem ze są fora na ktorych mozna sie pozalic czy wymienic
    relacjami i doswiadczeniami ale ja potrzebuje wiedziec jaki jest aspekt
    prawny w mojej sytuacji ? mam powazne obawy czy moj byly facet, chcac
    zrobic na zlosc, nie wywiezie gdzies dziecka bo uzna ze ma do niego
    takie same prawa... po prostu sie boje !