  • Data: 2013-09-20 20:57:10
    Temat: Re: user z facebooka
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-20 20:38, z pisze:

    > Może lepiej nie.
    > Właśnie f zaproponowało mi podanie mojego hasła do konta pocztowego w
    > celu dodatnia kontaktów. Chyba ich po... :-)

    No co Ty?
    Przecież to poważna firma! I (chyba?) zapewniają, że nie będą
    przechowywać Twojego hasła, ani go nie wykorzystają do ściągnięcia
    Twojej poczty...
    Nie ufasz Zuckerbegowi? Jak możesz?! Wstydź się.

    ... a wracając do pierwotnego postu animki - to chyba zamierzona
    rozpałka do flejma ;)
    Przecież:
    "przysłali kod dostępu, który im nie pasował, bo nieprawdziwy rzekomo,
    potem napisali i podali linka, żebym zmienila hasło"
    - czyli podał(a) na fake-stronie swoje stare (dobre) hasło (żeby je
    zmienić). A dalej, to już wiadomo...
    :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.