  • Data: 2006-09-21 08:17:49
    Temat: Re: [urząd pracy] kontrola
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Caster" <bierzykowski@___.pl> napisał w wiadomości
    news:ees4tf$php$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ciekawe jakim więc cudem mój pracodawca wiedział ponad dobę
    wcześniej, że
    > PIP przeprowadzi kontrolę na zakładzie pracy. Mało tego, pracodawca
    > wiedział, że do PIPu wpłynął donos i wiedział również co w nim się
    > znajdowało oraz to, że był anonimowy.

    Widocznie korupcja, a może brat szwagra akurat pracuje w PIP i
    pilnuje, żeby się jakaś "krzywda" nie przydarzyła temu pracodawcy.
    Ale z pewnością PIP nie poinformował wcześniej _oficjalnie_
    pracodawcy, że wpłynął donos i przeprowadzi kontrolę i sprawdzi przede
    wszystkim zarzuty wyszczególnione w anonimowym donosie.

    wa