    From: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uprawnienia windykatora
    Date: Fri, 11 Mar 2011 20:45:24 +0000 (UTC)

    W najbardziej konkretnym dla mnie przypadku była to należnośc za wykonane
    roboty zlecone bez upoważnienia przez osobe trzecia, i faktura była tez
    podpisana przez tę osobę trzecią, na nieszczęście dysponującą egzemplarzem
    papieru firmowego.

    Innymi słowy wyobraź Ty sobie, że np. zamiast uszkodzonej PRZEZE MNIE felgi
    blaszanej zamówiłem bez jakiegokolwiek upoważnienia z Twojej strony nowe
    złote felgi do Twojego Cinquecento, który od Ciebie pozyczyłem na kilka dni,
    podpisałem fakturę z Twoimi danymi i teraz Ty płać.

    Przychodzą nasłani windykatorzy...

    Niestety, nie na mnie wtedy trafili - a szkoda, pewnie "Dług II" byśmy mogli
    kręcić ;-))

    -----

    > Wszyscy myślą "windykacyjne gnojki", ale w większości przypadków jest to
    próba odzyskania NALEŻNYCH pieniędzy.