  • Data: 2011-03-11 15:24:38
    Temat: Re: uprawnienia windykatora
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 08:35:09 +0100, Andrzej Ława
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    >Oczywiście, że nie, choć często zdarza się, że różne windykacyjne gnojki
    >usiłują to różnym frajerom zasugerować.

    Wszyscy myślą "windykacyjne gnojki", ale w większości przypadków jest
    to próba odzyskania NALEŻNYCH pieniędzy. Osoba, która uchyla się od
    spłaty swoich zobowiązań jest dla mnie oszustem, a sama idea
    przedawnienia długu jest chora. Jeśli jestem winy, to musze oddać, a
    nie poukrywać dochody przez jakiś czas, a potem mogą mnie pocałować
    frajerzy...

    Jestem klientam komornika, mam dłużnika, który jest mi winien 40 tyś i
    szarpie się z nim już koło roku. Klient "nic nie ma". Jakby za
    rzeczywiste długi zamykali to nagle większość odzyskała by swoje
    należności błyskawicznie. Oczywiście zamykali z nakazem pracy.

    Paweł