  • Data: 2006-03-05 14:53:48
    Temat: Re: uporczywy komorkowicz
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Carpiediem [###t...@p...onet.pl.###] napisał:
    > witam
    > mam pewien problem, od jakiegos czasu, jakis dowcipnis (ok 20latek)
    > wydzwania do mnie, puszcza mi sygnaly, o roznych porach dnia i nocy.
    nie
    > wiem skad ma moj nr telefonu, na poczatku ignorowalem to ale z
    czasem
    > zaczelo mnie to juz wkurzac. zadzwonilem do niego ze swojego
    telefonu ale
    > nie odbiera, sprobowalem wiec z drugiego telefonu i odbiera wlasnie
    ow
    > mlodzieniec i sie rozlacza... zastanawiam sie czy pojsc z tym
    problemem
    > do swojego operatora , czy zglosic to na policje...

    A nie możesz go przefiltrować na poziomie swojego telefonu? Większość
    pozwala dla grup ustawiać osobne sygnały. Stwórz grupę dla idiotów,
    włącz go do niej i przyporządkuj pusty dzwonek. W ten sposób gość
    trafi do KF-u i po problemie. Co więcej nie bedzie wiedział o tym,
    więc nie zacznie wydzwaniać z innego telefonu tak szybko.

    Wie, że mało prawnie, ale powinno być skuteczne.