  • Data: 2005-12-01 14:22:17
    Temat: Re: unieważnienie małżeństwa - długie
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > brat tez na taka tafil, moze to jakas mafia :-)

    Ja trafilem na taka z Bielska-Bialej ;-) Cale szczescie, ze strulem sie
    czyms powaznie w wieczor, kiedy przyjechala do mnie na "łóżking" i gdy po
    raz dziesiaty zajeczala mi nad termoforem, ze "nie moze spac, zebym cos z
    tym zrobil" - wreczylem jej tom pierwszy Harry'ego Pottera. Obudzilem sie w
    poludnie, zastalem ksiazke przeczytana do polowy, rzeczonej panny juz nie
    bylo, na szczescie nic nie zginelo ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger