  • Data: 2009-03-29 19:40:02
    Temat: Re: umowy wiązane są legalne?
    Od: "m" <...@n...pr> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "michal" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b94adf0e-4f70-4bfd-b9f8-6b7272a28b14@r37g2000yq
    n.googlegroups.com...
    >Ja mam już kupiony produkt Y of firmy YYY i nie chcę go kupować po raz
    >kolejny,ale potrzebuję produktu X.

    Ja rozumiem chęć darmochy, ale nikt cię nie zmusza do zakupu.
    Nie chcesz chleba w worku, bo masz worek, albo chleb.
    Nie chcesz konserwy w puszce, bo już masz.
    Nie chcesz napoju w opakowaniu, bo już masz.
    Nie chcesz auta z kierownicą i siedzeniami, bo już masz
    Nie chcesz długopisu z wkładem, bo już masz
    i co tu zrobić?
    ......zapłacić.....:-)