    From: "Bartek" <u...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa z operatorem komorkowym
    Date: Thu, 17 May 2007 22:15:39 +0200

    No cóż, zasięgnąłem wielu opinii i nie ma okresu początkowego na anulowanie
    umowy.
    Jednakże jest pewne światło w tunelu, bo pewna osoba zwróciła mi uwagę, że
    na umowie
    nie ma ani słowa o tym na jaki okres została zawarta ... Nie ma też słowa o
    karze jaką się
    ponosi za zerwanie umowy przed czasem co jest chyba praktykowane przez
    wszystkich operatorów.
    Czy taka umowa jest wogóle coś warta? Chyba każda umowa musi mieć podany
    okres na jaki
    zostaje zawarta lub informację, że na czas nieokreślony, a na mojej umowie
    nie ma nic.
    Gość w Orange zgłupiał, bo wszedł w system i też nie ma wzmianki o okresie
    umowy.

    Teraz zastanawiam się jaka faktura przyjdzie do zapłacenia ... z 61 zł
    opłaty aktywacyjnej
    za umowę roczną, czy 300 zł za umowę na czas nieokreślony wbrew mojej
    decyzji ...

    Czy taki "bubel" upoważnia mnie do rozwiązania umowy??

    Pozdrawiam.

    Bartek