  • Data: 2003-11-15 21:34:41
    Temat: Re: umowa z firmą - ciekawy przypadek
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O zawarciu w imieniu właściciela (przez przedstawiciela) można by mówić,
    > gdyby pracownik podpisał się własnym nazwiskiem, a tak...

    To nie ma nic do rzeczy. Osobę czynną w lokalu przedsiębiorcy uważa się za
    uprawnioną do występowania w jego imieniu. Czy jak kupuję w sklepie
    telewizor, to mam legitymować sprzedawcę, czy aby nie fałszuje podpisu na
    fakturze?

    Jeśli właściciel tej firmy będzie się upierał, że nie zrealizuje umowy, to
    pozostaje zawiadomienie prokuratury o sfałszowaniu podpisu i oszustwie.
    Wszak z łatwością można dowieść, że obydwaj działali wspólnie i w
    porozumieniu, bo przecież tamten do lokalu firmy się nie włamał i klientów
    w trakcie włamania nie obsługiwał. Ktoś go do firmy wpuścił, ktoś mu dał
    pieczątkę.