    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa użyczenia samochodu
    Date: Mon, 21 Mar 2005 11:05:04 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 20 Mar 2005 21:06:57 +0100, cario napisał(a):
    > Witam, mam pytanie, prowadze działalność gospodarczą, ale jeżdze samochodem
    > prywatnym , tzn. nie mam samochodu na firme. Chciałbym odliczać podatek VAT
    > od faktur za paliwo. Pytanie : Czy istnieje możliwość użyczenia od kogoś
    > samochodu ,

    VATu od paliwa nie odliczysz - można to robić tylko gdy się ma "ciężarówkę".
    Cóż, podziękowania kierować do pazernego państwa.

    Jeśli chodzi o użyczenie, to jeśli będziesz miał umowę użyczenia od kogoś to
    dzięki temu będziesz mógł odliczać od dochodu "kilometrówkę". Ale nie bardzo
    rozumiem co oznacza "jeżdze samochodem prywatnym". Czy to Twoje auto? Bo
    jeśli tak to po co te kombinacje z użyczeniem auta?

    W ogóle temat raczej na pl.soc.prawo.podatki

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004