  • Data: 2004-11-03 11:39:03
    Temat: Re: umowa o pozyczke od osoby prywatnej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Nov 2004, Cabra wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ chcialbym pozyczyc znajomemu pieniadze, ale nie bardzo lubie robic to tak
    >+ bez "zadnego zabezpieczenia", z tego wlasnie powodu mam do Was prosbe: jak
    >+ sporzadzic taka umowe i czy w razie klopotow (odpukac w niemalowane) cos ona
    >+ daje?

    "Coś daje".
    Ale w zależności od wartości pożyczki moze być warto zapoznać
    się z hasłami:
    http://groups.google.pl/advanced_group_search?q=+wek
    sel+OR+weksla+OR+wekslem+group:*.prawo&num=100&hl=pl
    &safe=off

    ...oraz stosownie "tytuł egzekucyjny" (w odmianie, bo google odmieniać
    nie umie). To drugie wymaga notariusza :)

    pozdrowienia, Gotfryd