    From: Paweł <b...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa kupna-sprzedaży samochodu (odstąpienie)
    Date: Fri, 30 Nov 2007 08:14:00 +0100

    Użytkownik "Ania" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fimllh$ot6$1@inews.gazeta.pl...

    > Proszę o poradę, to moj pierwszy samochod i oczywiscie wczesniej nie
    > przewidziałam niektórych rzeczy :(
    > Pozdrawiam
    > Ania

    Każdy posiadacz samochodu jest szczęśliwy w dwóch momentach: gdy kupuje i
    gdy sprzedaje auto.

    Gdy kupuje się samochód to się go ogląda a nie czyta opis. Jeśli się nie
    znasz to wstawiasz go do jakiegoś serwisu gdzie za dwieście złotych Ci go
    prześwietlą i powiedzą co jest nie tak.
    Umowa, którą podpisałaś, jak sądzę zawiera punkt, że znany jest Ci stan
    techniczny pojazdu.
    Teraz jest już "po ptakach". Człowiek uczy się na błędach. Przy tak starym
    aucie, nauka, jak sądzę, nie była zbyt kosztowna.

    --
    Paweł