  • Data: 2007-10-16 19:51:18
    Temat: Re: umowa kupna - sprzedaży między firmami PILNE!
    Od: "Vox" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pokusiłem się na zawarcie umowy kupna na prezentacji w domu.
    Umowa poszła na firmę, bo akwizytor "zaczarował" i sprytnie przystawił
    pieczątkę na umowie a wniosek kredytowy na osobę prywatną. Na drugi dzień
    oprzytomniałem. Zadzwoniłem do firmy sprzedającej z informacją, że będę
    odstępował od umowy. Kazali napisać pismo. Odpowiedź dostałem, że artykułów
    z Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r nie stosuje się umów zawartych między
    przedsiębiorstwami. Następnie napisałem pismo do banku o odstąpieniu od
    umowy kredytowej. A dzisiaj mi ją przysłali!!!
    Co dalej z tym fantem zrobić?
    Vox
    P.S. Wiem, że dałem ciała i proszę się ze mnie nie śmiać. Najważniejsze
    teraz jak z tego wyjść.