  • Data: 2006-03-22 22:27:59
    Temat: Re: umowa i termin zaplaty
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lebowski <b...@g...com> dosć niespodziewanie napisał(a):
    Czy jezeli przelew zostal

    > Ale czy (zakladajac ze sprzedajacy jest uparty i rozmyslil sie) sa
    > prawne podstawy do rozwiazania umowy i ewentualnie straty przez
    > kupujacego zaliczki/zadatku?

    Niestety tak, choć próbowałbym sie bronić używając argumentu z art 5 k.c.,
    może być jednak ciężko :-( Całość trzeba by oceniać znając pełne okliczności
    sprawy - jak długi był termin, czyli jaki jest stosunek opóźnienia do
    terminu, czego dotyczyła umowa, jaki był stosunek zaliczki do całej ceny itd
    itp.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide