  • Data: 2006-05-31 12:57:21
    Temat: Re: umowa darowizny pojazdu
    Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - jeżeli żyje twoja matka i nie jest zniesiona wspólnota majątkowa między
    > twoim ojcem i matką - wtedy ten samochód stanowi ich wspólną włąsność i
    > każde z nich może darować Tobie po 9800 zł.
    > a jezęli jesteś mężatką i rodzice chcą Cię bardziej uszczęśliwić to ojciec
    > może darować Tobie i męzowi po 9800zł i matka może darować tobie i twojemu
    > mężowi również po 9800 zł co razem stanowi 9800 zł x 4= 39200 zł jest
    > wolne
    > od podatku.
    > daodam,że możan darować 1/2 lub1/3 , 1/4 wartosci samochodu/nie ma
> [...]
    nastepnym razem zanim osmielisz sie radzic proponuje zapoznac sie z aktami
    prawnymi ktore reguluja kwestie w ktorych zabierasz glos
    piszesz o wspolnocie majatkowej, moze masz na mysli wspolnote mieszkaniowa,
    a moze ustawowa wspolnosc majatkowa?
    skad ci sie uroilo ze nie ma wykluczen z ustawowej wspolnosci majatkowej?
    warto zapoznac sie z kodeksem rodzinnym i cywilnym zanim wprowadzi sie
    pytajacego w blad

    grzess