  • Data: 2013-08-20 14:17:43
    Temat: Re: umowa bez wiedzy osoby decyzyjnej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > <na marginesie>
    > Nie wiem czy nie ma, ciekawym jak by kablówka zareagowała na kilka podłączeń
    > do mieszkania :D

    Pewnie tak samo jak telekomunikacja.
    Mam dwie linie i już.

    > </na marginesie>

    > Ok. No to w takim razie mamy nadal problem mamusi, która bez upoważnienia
    > zamówiła...

    Nie mamy, bo zamiający przyjął zamówienie od nieznanej osoby.
    To tak jakbyś poczuwał się do płacenia, bo ktoś z grupowiczów
    "wyraził wolę" dostarczenia Ci tony jogurtu.
    On zamawia, Ty masz płacić.
    Ja bym sprawdził art.63 KC

    > No więc wątkotwórca jest kryty, ale czy mamusia też?

    Ale kłopot ma nie mamusia - kłopot ma operator, aby dostarczyć
    mamusi ten sygnał bez naliczania abonamentu.
    Jak jej "dociągnie" nowe przyłącze, dostarczy zamówione
    kanały i każe płacić TYLE NA ILE SIĘ ZGODZIŁA (bez innych
    opłat), to owszem, będzie miała kłopot.

    pzdr, Gotfryd