    From: "nicolla" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ulotki zasmiecajace moe drzwi..jak z tym walczyc??
    Date: 26 Apr 2008 16:59:30 +0200

    > Ale złodziejowi jeszcze łatwiej zajrzeć do skrzynki na listy i zobaczyć,
    > gdzie jest sterta nie wyjmowana. Nie musi łazić po schodach i wiadomości ma
    > kompleksowe o wszystkich mieszkańcach.

    no to tez... ale teraz mamy te nowe "euro-skrzynki" w bloku za ktore podobno
    poczta nie odpowiada, czytalam troche na forach, zeby znalezc jakis odnosnik
    czy paragraf ale nic takiego nie znalazlam.. tylko tyle ze to to samo co
    spamowanie ale skrzynki nie emailowej a na listy... ;(
    Juz nawet szukalam jakichs specjalnych naklejek na skrzynke, podobno gazeta
    wyborcza cos takiego kiedys dodawala.. ale znowu jak nie ma takiego zapisu w
    prawie to moge sobie oblepic cale drzwi i cala skrzynke i jak ktos mi wrzuci
    ulotke to i tak nic mu nie moge zrobic ;(