  • Data: 2005-07-09 22:47:00
    Temat: Re: ujawnianie nazwisk dłużników wsród mieszkańców spółdzielni
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:daohb5$8uu$1@srv.cyf-kr.edu.pl Mateusz Swatek
    <m...@i...pl> pisze:

    > Wiem, że nie wolno publikować nazwisk dłużników (co zresztą
    > uważam za pomylony pomysł), ale może możnaby to było ominąć publikując
    > listę pod tytułem: "tym państwu dziękujemy za terminowe opłacanie czynszu"
    > i lista nazwisk.
    A nazwiska niby jakim prawem?
    Ja bym wtedy wywiesił w bloku (czy w innym miejscu) ogłoszenie o treści np.:
    "Dziękuję paniom X.Y. i Y.Z (nazwiska pełne) z administracji za dokonanie
    aktu higieny osobistej w postaci kąpieli, co uczyniło moja wizytę związaną z
    załatwianiem formalności mniej uciążliwą.

    Jotte