    From: "ZauraK" <n...@n...none>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ujawnianie danych osobowych
    Date: Sat, 5 Aug 2006 23:49:02 +0200

    Robert Tomasik wrote:
    > Nawet jakby wystarczyło, to niczym nie grozi. Zobaczcie, w jakim
    > zakresie ma zastosowanie ustawa o ochronie danych osobowych. na pewno
    > nie zabrania upublicznienia pojedynczych danych osobowych.

    Nie wiem czy masz rację, bo znam temat z punktu widzenia posiadacza
    bazy danych osobowych jako instytucja.
    Myślę, że osoba fizyczna ujawniając dane osobowe JEDNEJ osoby znajomego
    czy "wroga" raczej nie podpadnie pod jakieś prawne konsekwencje.
    Oczywiście jeśli napiesze że allegrowicz o nicku ZZZZZ to pan XXX YYY i
    jeszcze że ten pan to oszust, złodziej itp. to przy jakimś ostro
    nawiedzonym kolesiu można nawet w sądzie się spotkać za zniesławienie.
    Oczywiście pomijając fakt kto tak faktycznie ma rację.

    ZauraK