  • Data: 2002-05-29 09:15:16
    Temat: Re: udziały
    Od: "Kuba" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprzedaż udziałów nie wymaga zmiany umowy spółki, jednakże powstaje tutaj
    inny problem.
    Sprzedaż udziałów, a więc zmianę wspólnika należy zgłosić w sądzie.
    Jeżeli spółka dotychczas zarejestrowana jest w rejestrze handlowym, to zmi
    ana wspólnika (w ogóle wprowadzanie jakichkolwiek zmian) będzie powodać, że
    spółka będzie musiała przerejestrować się do KRS-u.
    Ale nie wiem skąd bierze się ten oblig. Może ktoś wie?

    --
    Kuba
    Użytkownik Jarek <j...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n