  • Data: 2008-01-09 11:43:28
    Temat: Re: udostępnie na stronie www fragmentu mapy
    Od: "przempo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    znalazłem

    za pomocą prawnika zlozyc wniosek o sadowe zabezpieczenie dowodow -
    czyli tej
    strony. Jesli sad rozpatrzy wniosek pozytywnie, zawartosc strony
    zostanie zabezpieczona i bedzie mogla byc uzywana w ewentualnej
    rozprawie sadowej.

    wniosek - jeśli map1 nie zabezpiecza dowodów we właściwy sposób ( a tego
    nie wiem) to może się nimi podetrzec ( ale tu też moge się mylić) może
    dobrze, abyś zadał pytanie na grupie wazności dowodów w postepowaniu
    sądowym, bo ja nie mam o tym pojęcia, jak już napisałem my zapłaciliśmy,
    bo nie chcieliśmy się włóczyc po sądach