  • Data: 2007-08-21 19:20:37
    Temat: Re: udostepnianie internetu
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa pisze:

    > Ale ja się z nim zgadzam. Też uważam, że powinno się karać właścicieli
    > komputerów z których rozsyłany jest spam itp. Bardzo szybko ludzie
    > zaczęli by instalować firewalle, antywirusy itp.

    Właścicieli komputerów - być może tak, chociaż bardziej bym się pochylił
    nad autorami i rozsyłaczami samych świństw generujących spam. Narzędzia
    prawne leżą od kilku lat, tylko jeszcze nie słyszałem o żadnym sukcesie
    w tej dziedzinie naszej genialnej prokuratury.

    Natomiast karanie (za cokolwiek) włascicieli (czy raczej abonentów)
    łącz, uważam conajmniej za nieporozumienie. Chyba, że zastosujemy
    konstrukcję adekwatną do posiadania broni palnej. Ale właśnie o to
    chodzi tym z NSA.

    M.