    Date: Wed, 07 Jun 2006 21:55:57 +0200
    From: Beniamin <b...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: udokumentowane rachunki a wysokosc alimentow

    popo napisał(a):
    > Czy na wysokosc alimentow ma/moze miec wplyw posiadanie umowy/rachunku za
    > wynajem mieszkania, zarejestrowanie auta na siebie itp ? Obecnie place
    > wlascicielowi mieszkania do reki a auto zarejestrowalem na ojca co ma znizki
    > w pzu i sie zastanawiam czy to zmieniac bo niedoszla tesciowa co drugi dzien
    > przypomina mi ze zedrze ze mnie kazda zlotowke...

    Jeśli to alimenty na dziecko, to na ich wysokość wpływ mają uzasadnione
    potrzeby dziecka i twoje możliwości zarobkowe (nie to, co zarabiasz,
    tylko to, co mógłbyś zarabiać uwzględniając wykształcenie i sytuację na
    lokalnym rynku pracy).
    Sąd oczywiście weźmie pod uwagę twoje koszty, ale wystarczy w zasadzie
    ich wyliczenie na kartce. I tak nie będą miały wielkiego wpływu na wyrok.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin