    From: "dan" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uchwały wspólnoty mieszkaniowej z notariuszem
    Date: Sun, 26 Jun 2005 00:19:50 +0200

    > Czy więc do przyjęcia jest taki scenariusz, że zapraszamy na zebranie
    > notariusza, unieważniamy (czy jakoś tak) uchwały wcześniej podjęte, a
    > następnie dziękujemy notariuszowi i dalej na tym samym zebraniu jeszcze
    > raz uchwalamy te same uchwały odpowiednio je zmieniając?

    Wg mnie to do zmiany takiej uchwaly nie jest potrzebny notariusz. Ustawa nie
    wymaga dla tego typu uchwal formy notarialnej. Uchwaly podjete wczesniej
    zostaly jedynie zaprotokolowane przez notariusza z woli uczestnikow
    zebrania. Skoro ustawa nie stawia wymogu formy notarialnej dla pewnej
    kategorii uchwal, to samo zaprotokolowanie ich przez notariusza nie
    obligiuje do takiej samej formy protokolu przy ich zmianie.
    Dan.