  • Data: 2007-01-08 19:37:07
    Temat: Re: ubezpieczenie samochodu
    Od: "AdamG" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam ponownie
    > I zapytam, skąd wiesz, że to zdanie powyżej nie oznacza, że AdamG
    > wypowiedział w terminie umowę?
    > Bo, że podpisać i wysłać to mógł, tyle, że to bez znaczenia, jeśli do TU
    nie
    > dotarło w terminie.

    w rozmowie pan wspomniał że mają moje wypowiedzenie, przesłała je pani która
    pobierała moją składkę.
    nie wiem, może tak ma być. Nie umrę z glodu jak im zapłacę 30 zł. Wkurzyło
    mnie bardziej to, że nikt mi nic nie powiedział, a potem dostaję wezwania i
    to z odsetkami. Po prostu brak kompetencji i tyle.

    a termin ma znaczenie? i jeśli tak to jaki ma być. W sumie nie wiem, czy nie
    nawalił przedstawiciel Warty, moze przesłał za późno co nie zmienia faktu,
    ze nie rozumiem dlaczego mam płacić za 30 dni od wypowiedzenia oraz w tym
    samym czasie własną składkę. Czy samochód może byc ubezpieczony "podwójnie"?

    Adam