    From: "kizzi" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ubezpieczenie pojazdu - zatajenie szkody
    Date: Thu, 17 Jul 2003 17:35:03 +0200

    > Powiem tylko, że odkrycie oszustwa nie jest "ewentualne" a "niemal
    > pewne". Nowi ubezpieczyciele standardowo sprawdzają informację o
    > szkodach u poprzedników

    a to chyba coś nowego, pracowałam w pewnej firmie ubezpieczeniowej i nigdy,
    ale to nigdy nie sprawdzaliśmy "przeszłości" ubezpieczonego, no bo niby
    jak??, chyba że gość był już wcześniej u nas ubezpieczony. Z doświadczenia
    wiem, ze prawie wszyscy tak robią, czasami jakiś "jeleń" wyskoczy z info że
    miał szkodę, czyli sam na siebie kapuje, tym samym podwyższając składkę
    ubezpieczeniową OC, Najlepiej powiedzieć, ze sie nei pamieta żeby
    jakąkolwiek szkodę się miało.
    pozdro
    kiz