  • Data: 2006-05-16 07:51:28
    Temat: Re: ubezpieczenie: od kogo dochodzić...
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem napisał(a):

    > No zawsze sądziłem że wszelkie ubezpieczenia OC są po to żeby:
    > - ubezpieczony sprawca nie poszedł z torbami
    > - poszkodowany miał pokrytą stratę bez narażania się na to że
    > sprawdca okaże się niewypłacalny.
    >
    > p. m.

    Ale poszkodowany nie ma z ubezpieczycielem sprawcy zadnej umowy
    podpisanej. Nie obchodza go teksty o amortyzacji, wkladzie wlasnym i tym
    podobne bzdety. A sprawca musi pokryc straty poszkodowanego. Jesli
    ubezpieczyciel sprawcy sprawia wrazenie niechetnego do wyplaty calosci
    odszkodowania to moze wygodniej podac do sadu sprawce. Chyba, ze prawo
    (pewnie ustawa o ubezpieczeniach) na to nie pozwala lub czyni takie
    dzialanie bezsensownym.